27 Mayıs 2011 Cuma

"Patlamada bacağını kaybetti haberi"

Patlamada bacağını kaybetti
http://www.yurthaberler.com/patlamada-bacagini-kaybetti-857h.htm

Patlamada bacağını kaybetti

Arkadaşı Ceyhan Mercan ile otomobille olay yerinden geçen Ayten Bal bacağını kaybetti.

Etiler'deki patlamada yaralanan 7 kişiden 5'i Şişli Etfal Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne 2'sinin ise Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldığı öğrenildi.

Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırılan Ayten Bal'ın durumunun ciddi olduğu ve bacağını kaybettiği belirtildi.

Bal ve yanındaki arkadaşı Ceyhan Mercan otomobille ilerlerken patlamanın meydana geldiği ifade edildi.

Etiler'deki patlamada bacağını kaybeden 38 yaşındaki Ayten Bal'ın özel bir şirkette müşteri temsilcisi olarak çalıştığı öğrenildi.

Arkadaşı Ceyhan Mercan ile otomobille ilerlerken patmamaya yakalanan Bal'ın Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesi'nde ameliyata alındığı belirtildi.

GENÇ KADIN AMELİYATTA

Sabah saatlerinde Etiler'deki Koç köprüsü altına meydana gelen patlama sonrası yaralanan Ayten Bal ile Ceyhun Mercan'ın Okmeydanı Eğitim ve Araştırma Hastanesindeki tedavisi sürüyor. Durumu ağır olan Ayten Bal'ın babası Mustafa Bal kızının durumuyla ilgili gazetecilere bir açıklama yaptı.

"YOL KAPALIYMIŞ.GEÇ KALMIŞ "

Mustafa Bal, kızının sadece yüzünü görebildiğini kaydetti. Bal, " Ameliyata aldılar. Daha sonra bilgi alamadık. Baba dedi bana bağırdı. Ameliyat iki saat dediler. Doktorlar ameliyatta dediler. Az önce muamele yaptık. Eşim yukarıda oturuyor. " dedi. Kızının 5 - 6 senedir aynı iş yerinde çalıştığını kaydeden baba Bal, kızının yanındaki bayanın yeğeni olduğunu ve kızına ' Akmerkez'e kadar beni bırakır mısın ? ' demiş. Akmerkez'den otobana çıkıyordu. Oradan Ataşehir'e iş yerine gidiyordu." dedi. Kızının her zaman aynı saatte evden çıktığını söyleyen baba Bal, " Bugün yol biraz kapalıymış. Geç kalmış. " dedi.

RIZA ÇALIMBAY'DAN ZİYARET

Bu arada Bral ailesini ziyarete Sivasspor teknik direktörü Rıza Çalımbay geldi. Baba Bal'a geçmiş olsun diyen Çalımbay, " Yakınımız çok yakınımız. Televizyonda söyledi haber aldık. Akrabalık da var çok yakın arkadaşımız. Üzülüyoruz. İnşallah sağlığı düzelir başka birşey istemiyoruz. Şu anada ayağıyla ilgili bir probşem var onu bekliyoruz " şeklinde konuştu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder