28 Mayıs 2011 Cumartesi

"serdar Taşçı gözaltısına mercek haberi"

serdar Taşçı gözaltısına mercek
http://www.yurthaberler.com/serdar-tasci-gozaltisina-mercek-929h.htm

serdar Taşçı gözaltısına mercek

Dr. Taşçı’yı gözaltına alanlara Başbakanlık soruşturması.

İstanbul Üniversitesi’nde Ögretim Görevlisi Siyaset Sosyoloğu Dr. Serdar Taşçı, Güniz Akkuş’un da aralarında bulunduğu çete üyelerine yardım ve yataklık yapmaktan gözaltına alınmış ve evinde yapılan aramalarda kişisel bilgisayarına ve ‘flaş disk’lerine el konulmuştu. Ancak Taşçı’nın evindeki dokümanlarda suç unsuruna rastlanmayınca savcılıkça serbest bırakılmıştı.

İddiaya göre bu süreç içinde kimi polis yetkililerinin Taşçı aleyhinde ‘bilerek hukuka aykırı delil yaratma ve kendisini toplumda suçlu gibi gösterme çabası içinde olmak gibi görev kusuru işledikleri’ gerekçesiyle Başbakanlığın talimatıyla İçişleri Bakanlığı, İstanbul Emniyet Müdürlüğü hakkında soruşturma başlattı. VATAN’ın ulaştığı Serdar Taşçı konuyla ilgili şöyle konuştu: “Hukuki olarak devam eden bir süreçte konuşmam doğru olmaz. Ancak Öğretim görevlisi kimliğimin dışında CHP Genel Merkez Eğitim Sorumlusu olarak Türkiye’nin her yerinde seminerler verip, konferanslar düzenliyoruz. CHP’de öne plana çıkmaya başladığım için bu uygulamaya maruz kalmış olabilirim. Ancak bunun siyasi iktidarda bulunan AKP tarafından yapıldığına da inanmıyorum. Benim düşünceme göre AKP’ye yaranmak için kimi emniyet mensupları bunu yapmış olabilir.”

Arif TAŞKIN / VATAN

özaltısına merc

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder